fbpx

11-letni chłopiec z Zespołem Downa został gwiazdą kampanii reklamowej

Nowa kampania marki River Island nazywa się RI Kids Squad. Ma pokazać, że chociaż dzieciaki są różne, to tak na prawdę dzieli je tylko ich własny styl.

Są dziewczynki i chłopcy, każdy w różnym wieku. Są biali, ciemnoskórzy czy skośnoocy. Mimo to wszyscy razem świetnie się bawią!

Najbardziej uwagę zwraca chłopiec – Joseph Hale. Ma 11 lat  jest początkującym modelem z zespołem Downa.

Udział chłopca ma łamać bariery i pokazywać, że niepełnosprawność nie może przekreślać naszych marzeń.

„Każdy był naprawdę wspierający i to jest absolutnie genialne” – powiedziała Karen Hale. Dodała, że zespół Downa wcale nie definiuje jej syna.

„Mamy nadzieję, że kampanie takie jak River Island’s otworzą drogę do większej integracji i akceptacji dla osób z niepełnosprawnościami. Ludzie tendencyjnie oceniają takie osoby na podstawie wyglądu, zapominając o tym, że powinni dostrzec to, co kryje się w środku. Przykład Josepha uczy, że nie warto osądzać innych na podstawie pozorów. Tacy ludzie jak on mają takie same myśli, uczucia i marzenia jak każdy z nas.” – mówi mama chłopca w wywiadzie dla Grimsby Telegraph.

 

 

Źródło: metro.co.uk

Dodaj komentarz