fbpx

Jeden ze sklepów sieciowych zrezygnował z „idealnych” modelek

Jedna z popularnych odzieżowych sieciówek postanowiła zaskoczyć swoje klientki. Jesienną kolekcję promuje bardzo niestandardowym filmem: nie występują w nim młode, śliczne i filigranowe modelki. W filmie można zobaczyć za to kobiety z charakterem. W ten sposób marka dołącza do grona firm walczących o prawa kobiet.

W spocie możemy zobaczyć transgenderową modelkę Hari Nef, bokserkę Fatimę Pinto, ikonę lat 70. Lauren Hutton, czy piegowatą brytyjską modelkę – Adwoa Aboah. H&M zatrudnił także modelkę plus size Palomie Elsesser oraz szwedzką artystkę znaną z pełnej akceptacji owłosienia na ciele, Arvidę Bystroem.

Kobiety promują oczywiście kolekcję ubrań ze szwedzkiej sieciówki. Bohaterki kampanii znajdują się w różnych sytuacjach, jako bizneswoman, na bankiecie, za kierownicą samochodu, a nawet jedząc frytki w łóżku.

Marka wychodzi tym samym w niezwykle oryginalny sposób naprzeciw wszystkim stereotypom, prezentując zachowania niekoniecznie kojarzące się „prawdziwą kobiecością”.

Tym samym szwedzka marka dołącza do walki o prawa kobiet oraz „naturalność” w świecie modelingu.

Źródło: tvn24biz

Dodaj komentarz