fbpx

Lidl śladem innych sklepów na świecie wprowadza „ciche wieczory” dla klientów z autyzmem.

Przygaszone światła, wyłączona muzyka, brak komunikatów z głośników i denerwującego pikania przy kasach. Lidl jako jedna z nielicznych sieci dyskontów pomyślała o klientach, dla których nasza rzeczywistość może być problemem.

Innowacyjny pomysł, który – miejmy nadzieję – już niebawem będzie standardem, od 2 kwietnie będzie wdrażany we wszystkich 194 sklepach Lidla w Irlandii. Akcja „Ciche wieczory” będzie odbywała się w każdy wtorek w godzinach 18-20. Jak głosi sam tytuł – w tym czasie w sklepach będą wyłączone wszelkie głośne komunikaty emitowane z głośników, nie będą słyszane również standardowe reklamy oraz dźwięk skanerów przy kasach.

Dodatkowo w całym sklepie będzie przygaszone światło, osoby z autyzmem dostaną przy wejściu mapki ze specjalnymi oznaczeniami lokalizacji poszczególnych produktów, a nawet będą mogły wejść z psami przewodnikami, a przy kasach będą obsługiwane w pierwszej kolejności.

 

Czytaj więcej na:  noizz.pl

Dodaj komentarz