fbpx

„Warto najpierw pokochać siebie, bo wtedy łatwiej otworzyć się na innych” – wartościowy przekaz murala w Warszawie

Warszawiacy mają nowy mural! Dzieło autorstwa Pawła Swanskiego jest elementem kampanii społecznej o nazwie Love Over Hate, wspieranej przez markę Absolut. Kampania narobiła sporo szumu, a wszystko po to, aby walczyć z popularnym zwłaszcza w dobie mediów społecznościowych hejtem, który dotyka każdego z nas. Mural Swanskiego można było podziwiać do końca października.

Bez względu na płeć, wiek, pochodzenie czy orientację – jesteśmy przekonani, że każdy z was, choć raz w życiu doświadczył hejtu. Kampania Love Over Hate to właśnie próba walki z tym zjawiskiem, a jednym z jej głównych celów jest pokonywanie nienawiści, pozytywną kreatywnością.

Nowy mural, który do końca października można było podziwiać na ścianie budynku przy ul. Brackiej 25 (Dom Towarowy Braci Jabłkowskich) był wyjątkowy nie tylko ze względu na przekaz, ale i na sposób, w który powstał.

Wybrane miejsca z całej Polski zgłoszone przez internautów na stronie loveoverhate.pl zostały oczyszczone z hejtu, a z domieszki uzyskanej w ten sposób farby, Swanski stworzył projekt, który na długo zostanie w pamięci mieszkańców stolicy. Przy okazji oficjalnego odsłonięcia mieliśmy okazję obejrzeć przykuwającą uwagę animację murala i spotkać się z jego autorem, który opowiedział nam nie tylko o swoim nowym dziele, ale i kulisach powstawania projektu.

Przeczytajcie inspirujący wywiad z twórcą murala Pawłem Swanskim na portalu: noizz.pl

Dodaj komentarz