Witamina C a koronawirus COVID-19. Warto wiedzieć

Witamina C wspiera twój układ odpornościowy.

Witamina C pomaga zabić wirusa i ogranicza symptomy infekcji.

Nie jest to „lekarstwo” na COVID- 19… ale nic nim nie jest. Bo niczego jeszcze nie wynaleziono!

Jednak ona może uratować ci życie, a na pewno złagodzi przebieg choroby.

Jeśli usłyszysz od kogoś, że nie ma na to dowodów, rozważ dwie rzeczy:

  1. Nie ma dowodów na to, że cokolwiek działa na COVID-19, ponieważ to nowy wirus.
  2. Witamina C, jak do tej pory, działała przeciwko każdemu wirusowi, łącznie z tymi wywołującymi grypę, zapalenie płuc, a nawet polio.

Zatem co robić:

Jeśli nie zabezpieczasz się w inny sposób, zacznij przyjmować witaminę C od razu, przynajmniej 3 gramy dziennie, w mniejszych dawkach w ciągu całego dnia. To jedna 1000 miligramowa tabletka co 8 godzin lub płaska łyżeczka proszku rozpuszczona w około pół litra wody, pita przez cały dzień.

Kiedy/jeśli złapiesz wirusa, który może okazać się COVID-19, po prostu zwiększ dawkę witaminy C – czubata łyżeczka (około 4-5 gram) rozpuszczona w wodzie (co pomoże ci pozostać nawodnionym) co 3-4 godziny. Nie przerywaj przyjmowania.

Czy powinieneś skonsultować się z lekarzem? Czy powinieneś pozostać w domu i ograniczyć kontakty z innymi osobami? Tak i tak.  Oczywiście, że należy to zrobić, to twój obowiązek w stosunku do innych.

Witamina C i inne środki zapobiegawcze to coś, co możesz zrobić dla siebie.

 

Źródło: orthomolecular.org

Tłumaczenie: Dorota Sokołowska

One thought on “Witamina C a koronawirus COVID-19. Warto wiedzieć

  • 10 marca 2020 at 11:43
    Permalink

    Cieszę się,że zamieściliście tę informację.
    Pana Ziębę, który mówi to samo od lat, banują gdzie tylko można…
    Na stronie orthomolecular.org znalazłem w ub. tygodniu link do dokładniejszej rozpiski odnośnie suplementacji PRZED.
    Źródło wiedzy pochodzi prosto od chińskich lekarzy opiekujących się zarażonymi.
    Oprócz witaminy C, ważna jest też witamina D (w potrójnych dawkach) oraz wapń, selen, cynk.
    Przypominam że najwięcej witaminy C znajduje się w dzikiej róży, hibiskusie, natce pietruszki i kiszonkach.
    Najwięcej selenu znajdziemy w orzechach brazylijskich, resztę znajdziemy w nasionach dyni i słonecznika oraz w jajkach
    (“zerówkach”! oczywiście)
    Proszę też poczytać o roli węgla aktywowanego(ale nie tego z apteki!) już W TRAKCIE choroby,
    Pozdrawiam.
    A.

    Reply

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: