Mniej ekranu, więcej rodziny… wymowna reklama, którą warto obejrzeć przed Świętami
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Czym dla nas będą? Czy prawdziwym duchowym przeżyciem? Przeżywaniem bliskości ze swoimi krewnymi? Może wyciągnięciem ręki na zgodę z kimś z kim od dłuższego czasu nie utrzymujemy kontaktu? A może będzie tak jak zwykle? Dużo niepotrzebnej krzątaniny, tony zakupów, trochę telewizji, szybki połamanie się opłatkiem i parę nic nieznaczących życzeń.
Jest jeszcze trochę czasu… Pomyślmy, jak chcielibyśmy przeżyć te najbliższe dni. Może zupełnie inaczej jak zwykle… Czy wystarczy nam odwagi?
Dla pewnej inspiracji warto zobaczyć wartościową reklamą przygotowaną przez hiszpański oddział IKEA.
Oto kilka rodzin uczestniczy w quizie, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na pytania dotyczące albo pewnej “cyfrowej” postaci, albo członków własnej rodziny. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, dana osoba może kontynuować kolację. Jeśli nie — odchodzi od stołu.
Główny przekaz filmiku zamyka się w pytaniu — Czy naprawdę znamy siebie nawzajem? Czy spędzając mnóstwo czasu z nosami wlepionymi w różne ekrany, nie umyka nam coś bardzo cennego? Warto się nad tym zastanowić…
Źródło: lbbonline.com