Wszyscy reagujemy podobnie – wartościowa kampania społeczna dotycząca niepełnosprawnych

Automat zżera ci pieniądze, a chipsy rozsypują się po całym pokoju podczas otwierania paczki. Oto banalne problemy dnia codziennego, z którymi zmagają się wszyscy bez wyjątków. To przewodni motyw nowej kampanii poruszającej temat osób niepełnosprawnych.

Coraz częściej można natknąć się na różnego rodzaju akcje, które mają na celu przybliżenie i oswojenie tematu niepełnosprawności. Takie osoby pojawiają się też w pokazach mody oraz kampaniach reklamowych. Film, który od jakiegoś czasu krąży w sieci, zdecydowanie różni się od tych, jakie do tej pory oglądaliśmy.

Po drodze do domu pęka ci reklamówka, a zakupy rozsypują się na schodach. Z kolei na imprezie koleżanka pojawia się w takiej samej sukience? To tylko niektóre z losowych sytuacji, na jakie nie mamy wpływu. Bohaterami spotu są w tym przypadku osoby, które zmagaj się z różnymi niepełnosprawnościami. Nie mają nóg, cierpią na zespół Downa albo karłowatość. Celem filmiku nie jest próba udowodnienia, że jesteśmy tacy sami, ale tak samo reagujemy na losowe, jednocześnie denerwujące i zabawne sytuacje.

 

Źródło: noizz.pl

Tekst: Karolina Wachowicz


Dodaj komentarz