„Bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem”. Wymowna reklama OLX uczy kultury w internecie
Nowa reklama OLX, dostępna w serwisie YouTube oraz na Facebooku , obiega internet. Twórcy popularnego serwisu namawiają do porzucenia wulgarnego języka, którym nieraz posługują się sprzedawcy i kupujący. W roli głównej możemy zobaczyć Janusza Chabiora.
Nowa akcja promocyjna OLX nosi nazwę „A co gdyby?” i prawdopodobnie nie skończy sięna jednym filmie. Pierwszy film został udostępniony we wtorek 4 czerwca i już spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem od internautów – został udostępniony prawie 6000 razy w ciągu kilku godzin. W swoim spocie OLX zwraca uwagę na okazywanie szacunku pozostałym internautom. Reklama przypomina, że nie wiemy, kto jest po drugiej stronie ekranu. Dlatego bez względu na wszystko powinniśmy traktować taką osobę z szacunkiem.
Czytaj więcej na: tech.wp.pl
Z humorem i wulgarnie, ale przynajmniej bezpośrednio.