fbpx

Nowość na półkach Lidla. Tatuaż na skórce zamiast plastiku

Już w grudniu tego roku część opakowań w sieci Lidl zastąpi natural branding, czyli  naturalnego znakowanie przy użyciu skoncentrowanej wiązki światła.

Co to znacza?

Kupując warzywa BIO, nie trzeba szukać informacji o danym produkcie na etykiecie, bo teraz znajdziemy ją bezpośrednio na skórce w formie „tatuażu”. To nie tylko innowacyjne, ale przede wszystkim bezpieczne rozwiązanie. Metoda znakowania bowiem w żaden sposób nie wpływa negatywnie na wartości odżywcze warzyw. Pierwszymi produktami BIO dostępnymi w sklepach będą dynia piżmowa i seler.

Autorem projektu natual branding jest Farma Świętokrzyska, która od lat współpracuje z Lidl Polska, przyczyniając się do realizacji zobowiązania sieci w sprawie redukcji plastiku.

Dotychczas ze sprzedaży wycofano już jednorazowe plastikowe naczynia, a do końca 2019 roku wykorzystanie plastiku w opakowaniach zostanie zmniejszona o 800 ton. Lidl Polska podejmuje już kolejne zobowiązania, aby minimalizując zużycie plastiku, jeszcze bardziej przyczynić się do poprawy stanu naszej planety.

 

Źródło: rp.pl

Opracowanie: Dominique

One thought on “Nowość na półkach Lidla. Tatuaż na skórce zamiast plastiku

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: