Sebastian Kulczyk stworzył fundusz grantowy dla studentów SGH
Sebastian Kulczyk, współpracując z EY Academy of Business stworzył fundusz grantowy dla uczestników drugiej edycji studiów Online MBA for Startups. Dofinansowanie w wysokości 20 000 PLN przeznaczone jest dla pięciu osób, które pomyślnie przejdą proces rekrutacji i przedstawią najciekawszy biznes plan.
Studia MBA (ang. Master of Business Administration) to studia podyplomowe trwające od roku do dwóch lat, prowadzone zazwyczaj w trybie zaocznym. Czym wyróżniają się na tle innych podyplomówek? Często programy nauczania są współtworzone lub sygnowane przez uczelnie zagraniczne albo powstają we współpracy ze znanymi firmami, które pełnią funkcję partnerów studiów. Tego rodzaju partnerstwo gwarantuje słuchaczom wymianę know-how z praktykami biznesu, wizyty studyjne w firmach czy udział w dodatkowych szkoleniach lub warsztatach.
Online MBA for Startups to pierwsze studia MBA w Polsce współtworzone przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz InCredibles Sebastiana Kulczyka – program mentoringowy dla młodych przedsiębiorców. Formuła projektu oparta jest na połączeniu wiedzy akademickiej i know-how praktyków biznesu z całego świata.
Druga edycja Online MBA for Startups
Druga edycja Online MBA for Startups rozpoczyna się 10 grudnia. Dzięki partnerstwu Sebastiana Kulczyka z EY Academy of Business, studenci będą mieli możliwość skorzystania z dofinansowania czesnego. Fundusz grantowy to 100 tys. zł dla 5 osób, które pomyślnie przejdą proces rekrutacyjny i dodatkowo w skrótowej formie przedstawią najciekawszy i najbardziej innowacyjny pomysł biznesowy. Finaliści wskazani przez Radę Programu MBA for Startups otrzymają jednorazowe granty w postaci ponad 50 proc. dofinansowania studiów. Ponadto, SGH nie pobiera opłaty rejestracyjnej, a czesne w wysokości 37 800 PLN może być opłacane w miesięcznych ratach.
– Stworzyliśmy model, który pozwala na testowanie wszystkich możliwych obszarów działalności biznesowej. Nasze studia to też startup: pivotujemy i ulepszamy naszą formułę. Dzięki pracy z mentorami, zewnętrznymi firmami oraz funduszami studenci bez ryzyka mogą weryfikować swoje pomysły i kompetencje, a nawet znaleźć partnerów do ich realizacji. W drugiej edycji stawiamy jeszcze mocniej na praktyczny aspekt studiów” – mówi Sebastian Kulczyk.
Partnerami merytorycznymi kursów są m.in. Google for Startups, kancelaria prawna DZP, fundusz Inovo czy Singularity University. W tym roku dołączą również eksperci z EY Academy.
– Program studiów MBA for Startups powstał z myślą o młodych przedsiębiorcach. To propozycja wszechstronnego wsparcia oraz praktycznej wiedzy przekazywanej przez polskich i międzynarodowych mentorów i wykładowców. W ramach drugiej edycji programu, jako EY wspieramy najwybitniejszych młodych przedsiębiorców oferując im dofinansowanie do uczestnictwa w studiach. Ponadto, jako EY Academy of Business dołączamy do programu w roli partnera merytorycznego. Wierzymy, że nasze najlepsze praktyki w zakresie edukacji i rozwoju kompetencji będą stanowiły dodatkową wartość dla uczestników. MBA for Startups to kuźnia przyszłych liderów polskiej przedsiębiorczości, dlatego cieszymy się, że możemy być jej częścią – komentuje Krzysztof Witkowski, partner w EY Academy of Business.
W trakcie dwuletnich studiów uczestnicy biorą udział w ponad 600 godz. zajęć. Spotkania prowadzone są w języku polskim oraz angielskim, a kandydaci muszą mieć ukończone co najmniej studia licencjackie i posiadać nie mniej niż trzy lata doświadczenia zawodowego.
Online MBA for Startups są pełnoprawnym, honorowanym na całym świecie programem MBA, a SGH posiada akredytację AMBA (Association of MBAs).
To faktycznie dobra wiadomość 🙂 Pan S.Kulczyk wspiera wiele osób i inicjatyw, inni powinni się od niego uczyć!