Agencja reklamowa przydziela pracownikom 500 płatnych godzin na realizowanie swoich pasji
Szefowie pewnej agencji reklamowej, założonej siedem lat temu w Minneapolis, zdecydowali się na podarowanie swoim osiemnastu pracownikom wolnych wakacji. Każdy otrzymał pełno płatny 12-tygodniowy urlop, aby zrobić coś znaczącego i inspirującego.
Myślę, że ludzie byli zaskoczeni bardziej, niż kiedykolwiek – mówi Stuart D’Rozario, prezes i dyrektor kreatywny. Lato to okres spowolnienia w firmie, a klienci i tak byli obsługiwani.
Szansę dostali nawet lojalni freelancerzy pracujący w firmie. Zostali zatrudnieni na 100 godzin i opłaceni za realizowanie swoich pasji.
Pracownicy spędzili lato grając na instrumentach, malując obrazy, tworząc książki kucharskie i bawiąc się z dziećmi. Jeden z pracowników wymyślił nawet nie wymagającą trzymania smycz dla psów, którą chce wprowadzić na rynek.
Eksperyment zakończył się na początku sierpnia i handel został wznowiony. Firma ma nadzieję czerpać zyski płynące z tego doświadczenia.
Dobre Wiadomości