11-letnia dziewczynka zawiera bardzo wartościową umowę z Whole Foods na sprzedaż swojej domowej lemoniady

mikaila-ulmer-shark-tank-lemonade

Nadzieja, marzenia i ciężka praca, która zaczęła się na stoisku z lemoniadą, poprowadziły Mikailę Ulmer do niesamowitego sukcesu.

Dziewczynka zawarła niedawno multimilionową umowę z Whole Foods na sprzedaż swojej lemoniady „Bee Sweet” w 55 sklepach na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Młoda przedsiębiorczyni używa przepisu  na lemoniadę z miętą, siemieniem lnianym i miodem, który odziedziczyła po swojej prababci, a część swoich produktów przekazuje fundacjom działającym na rzecz ratowania pszczół. Samą siebie nazywa „Pszczelą Ambasadorką”. Po raz pierwszy zyskała sławę swoimi produktami w programie „Shark Tank” stacji ABC, skąd  pozyskała  60 000 dolarów inwestycji na rozruch firmy.

Mikaila wpadła na pomysł sprzedaży lemoniady, kiedy miała zaledwie 4 lata. Po tym jak dwukrotnie została użądlona przez pszczoły, zaczęła dociekać, dlaczego te owady żądlą i jaka jest ich rola w ekosystemie.

bee sweet

W ogóle nie podobało mi się to, że pszczoły żądlą.  One mnie przerażały – wyznała  w wywiadzie z NBC – Ale potem zdarzyło się coś dziwnego. Te małe, latające stworzenia bardzo mnie zafascynowały. Dowiedziałam się wszystkiego, co robią dla mnie, dla ludzi i dla naszego ekosystemu. Więc pomyślałam – co jeśli ja zrobię coś, co pomoże pszczołom i użyję przepisu mojej prababci Helen?

Dziewczynka brała udział w lokalnych konkursach, zanim trafiła do „Shark Tank”. Do tego czasu serwowała lemoniadę Barackowi Obamie, wzięła udział w kampanii Google’s Dare to be Digital i wygrała kilka nagród łącznie z nagrodą African American Harvest Foundation Story Changer.

Zastanawiacie się, w jaki sposób Mikaila godzi swoje szkolne obowiązki z rozkwitającym biznesem? Nad biznesem pracuję po szkole, po tym jak zrobię zadania domowe oraz w weekendy i w trakcie wiosennych ferii. Nie narzekam na nadmiar stresu.

 

Źródło:telegraph.co.uk

Tłumaczenie: Anna Boruta


Dodaj komentarz