fbpx

Szczerze o finansach w SEO. Odsłaniamy kulisy opłat za profesjonalne pozycjonowanie

Głównym założeniem marketingu w sieci jest mnożenie dotychczasowych zarobków firmy. Najpierw jednak musisz zainwestować pieniądze w wybraną metodę promocyjną. Na tym polu wiele pozornie doświadczonych specjalistów SEO może rozwinąć skrzydła. Nierzetelnie sporządzone cenniki już są obrazem, który coraz częściej pojawia się na polskiej scenie pozycjonowania w wyszukiwarce. Na jakie kwoty musisz zwrócić uwagę? Gdzie szukać wskazówek, po których rozpoznasz prawdziwych ekspertów SEO? Ten artykuł z pewnością będzie Ci przydatny. Zapraszamy do lektury!
Na czym polega wycena SEO oraz dlaczego bez niej nie ma mowy o dużej skuteczności?

„Sekretem dobrego i skutecznego pozycjonowania stron internetowych jest dobór odpowiedniej metody promocji portalu do potrzeb, oczekiwań oraz przede wszystkim możliwości Klienta. Bez tego ani rusz. To właśnie dlatego ramowe cenniki za SEO często nie pokrywają się z tym, ile trzeba zapłacić za reklamę w wyszukiwarce. Mimo lekkich rozbieżności nadal jest to niezwykle opłacalny środek komunikacji z potencjalnymi konsumentami. Widzisz cennik na stronie swojej agencji SEO? Jeżeli został stworzony profesjonalnie, potraktuj go jako wskazówkę dla określenia budżetu”.

Źródło: https://afterweb.pl/

Jeżeli zauważysz sztucznie zawyżony bądź zaniżony cennik za pozycjonowanie, w Twojej głowie powinna zapalić się czerwona lampka ostrzegawcza. Na współczesnym rynku SEO bardzo łatwo trafić na nierzetelnych specjalistów, którzy gwarantują atrakcyjne pozycje w Google stosunkowo niskim nakładem finansowym. To totalna bzdura. Nierzetelnie ułożony cennik rozpoznasz już na pierwszy rzut oka. Wystarczy, że wcześniej zweryfikujesz opłaty lub zakres działań konkurentów.

Budowa cennika SEO krok po kroku. Zobacz, za co powinieneś płacić przy pozycjonowaniu!

Cena za pozycjonowanie stron internetowych każdorazowo powinna być dopasowana do portalu firmowego Klienta – nigdy odwrotnie. W budżecie SEO są przecież zawarte wyłącznie działania mające na celu poprawę dotychczasowego rankingu Twojego serwisu online. Mowa tutaj o content marketingu, link buildingu czy nawet o pracy doświadczonych specjalistów, od których w dużej mierze zależy skuteczność optymalizacji kodu witryny, grafik oraz wszelkiego rodzaju treści. Na wysokość cennika SEO może mieć wpływ również konkurencja w reprezentowanej przez Ciebie branży. Dlaczego? To bardzo proste, wszystko rozbija się o konieczność wyselekcjonowania fraz kluczowych. Im popularniejsze hasło, tym ciężej o zdobycie rankingowego szczytu. Ogromna ilość zapytań w skali dziennej rzadko kiedy przekłada się na konwersję. O wiele lepiej sprawdzają się słowa kluczowe long tail, czyli tzw. długi ogon. W tym przypadku popularność haseł jest mniejsza, ale dokładne sprecyzowanie tego typu frazy umożliwia przyciągnięcie uwagi wyłącznie najbardziej zainteresowanych Klientów. Ich dobór, zaraz obok audytu SEO i optymalizacji, traktowany jest jako solidne fundamenty wysokich oraz przede wszystkim stabilnych pozycji w Google.

One thought on “Szczerze o finansach w SEO. Odsłaniamy kulisy opłat za profesjonalne pozycjonowanie

Dodaj komentarz