fbpx

Wpływowa pszczoła podbija Instagram w szczytnym celu. Dochód z reklam przeznacza na ratowanie swojego gatunku

Influencerem możemy w skrócie określić osobę wpływową, mającą możliwość wpływu na decyzję czy opinię innych. Takie osoby potrafią zainkasować za swoje publikacje w mediach społecznościowych ogromne sumy pieniędzy.  Tym bardziej miło jest więc usłyszeć o influencerze, który wykorzystuje swoją popularność w dobrym celu. Mowa tu o pszczole o imieniu B., która co prawda nie istnieje w rzeczywistości, ale jej pomoc jest jak najbardziej wymierna. Pieniądze z kampanii reklamowych przekazuje na rzecz fundacji Bee Fund.

  • Cześć, jestem małą pszczółką, która marzy o zostaniu pierwszą na świecie pszczołą-influencerką. Umożliwi mi to zebranie dużej ilości pieniędzy dla mojego gatunku. Potrzebuję waszego wsparcia w tej podróży. Im więcej osób będzie mnie obserwować na Instagramie, tym więcej firm wyrazi chęć współpracy z moim kontem oraz przekaże pieniądze na ten szczytny cel – czytamy na stronie Bee Fund, należącej do Foundation de France.

Jest to projekt, który ma na celu zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Jak pokazują tegoroczne badania naukowców z Uniwersytetu New Hamsphire, spadek liczebności 14 gatunków pszczół wyniósł aż 90%. Dodatkowo amerykański Departament Rolnictwa wstrzymał badania nad populacją pszczół ze względu na cięcie kosztów.

Do tej pory B. zebrała ponad 100 tysięcy fanów. Nawiązała również swoją pierwszą współpracę w karierze ze szwajcarską firmą produkującą ziołowe cukierki na gardło, Ricola. Oprócz postów sponsorowanych, na jej profilu znajdziemy również zdjęcia z codziennego życia B.

 

 

Dodaj komentarz